fbpx

Know-like-trust anders ingericht1 min read

Mijn visie op de know-like-trust funnel en de pré marketing fase die daaraan vooraf gaat.

Of je nu een groot bedrijf hebt met een uitgebreid marketingteam of als zzp’er
werkt, marketing is een onderdeel van ieder bedrijf.

En waar de term marketing bij veel mensen een beeld oproept van:
‘trucjes inzetten om mensen iets te laten kopen’, is daar gelukkig bij veel bedrijven
geen sprake meer van en is het ook helemaal niet nodig.

Mensgerichte marketing is zinvoller en prettiger. Toch zie ik ook nog veel ‘bedrijfsgerichte marketing’, waar de klant nauwelijks aan bod komt. In dit visiestuk met praktische tips wil ik je laten zien:

➡ Hoe belangrijk een grondig onderzoek is in de pré-marketing fase. 

➡ Op welke manier je deze fase inricht en welke onderdelen belangrijk zijn. 

➡ Dat de juiste woorden nodig zijn om het brein te triggeren. 

Gratis download - 21 pagina's

Mijn intentie was om een korte whitepaper te maken. Maar al schrijvende merkte ik dat ik daar niet alle belangrijke informatie in kwijt kon. 

Vandaar dat het een visiestuk is geworden waarin ik één onderdeel van ‘human behavior in business’ uitlicht. 

Natuurlijk zijn er nog veel meer interessante dingen te vertellen. Maar laten we ergens starten!

"Leuk om te lezen, ik heb meteen mijn voornemen om een aantal vragen op te stellen en klanten te bellen weer nieuw leven in geblazen 😊"

Yes, ik ben altijd op zoek naar tips en informatie om de marketing te verbeteren.

× App me!