fbpx

12 gratis beïnvloedingstechnieken voor succesvolle marketing

Leer dingen die anderen niet weten

Deze technieken past lang niet iedereen toe, alleen als je interesse hebt in neuromarketing, beïnvloeding en overtuiging. Maar het gaat je zeker helpen!

Zet het keuzeproces in werking

Keuzes maken doen we niet zomaar en al helemaal niet rationeel. Deze technieken helpen je om het onbewuste keuzeproces in gang te zetten.

Pas het breed toe

Pak het overzicht erbij en bekijk hoe je dit toe kunt passen in alle lagen van je strategie en uitingen. Van website tot blog, vlog en advertenties. Het kan altijd en overal.

0 +
Tevreden ondernemingen
0 +
Fans in eigen online community
0 +
Jaren marketing & gedragscoaching

Voor wie is deze Cheat Sheet?

Iedereen die met marketing – en communicatie bezig is om een top product of dienst bekendheid te geven

✅ Je werkt als zzp’er aan en in je eigen bedrijf. Je werkt aan je website, je advertenties, je posts etc.

✅ Je hebt een dienst of product waar je de wereld of de levens van anderen mooier, makkelijker, fijner of beter mee maakt. 

✅ Je werkt als (freelance) marketeer binnen een bedrijf en wil die topproducten of diensten beter profileren. En je wil jezelf onderscheiden met meer kennis van neuromarketing – en beïnvloeding.

Niet voor bedrijven en marketeers die slechte kwaliteit leveren en dit zoveel mogelijk willen verkopen.

❌ Zou je jouw dienst of product durven verkopen aan je oma, je beste vriend, je ouders of je lievelingstante? 

❌ Als het antwoord nee is, mag je dit aan je voorbij laten gaan.

❌ Groot bedrijf met een compleet marketing – en communicatieteam? Deze sheet kan je verder helpen, maar echte successen boek je pas met de gezamenlijke training.

Wat krijg je?

  • Dit document als pdf bestand in je mailbox.
  • Met links naar meer uitleg, een video of voorbeelden.
  • Je kunt het document printen en ophangen / op je bureau leggen zodat je er steeds even naar kunt kijken.  

Wat levert het op?

Makkelijker een sterke verbinding leggen met je klanten en toekomstige klanten. 

Je laat op een succesvolle en duidelijke manier zien wie je bent, wat je doet en waarom ze bij jou moeten zijn. 

Dit zorgt voor meer tevreden klanten, een fijne manier van communiceren (ook voor jezelf) en een sterke profilering.

⬇️

En natuurlijk wat jou als ondernemer bestaansrecht geeft: meer betalende klanten dus meer omzet!

En dat kost je niets, alleen een andere manier van communiceren.

Ik ben Nicole Nijholt en ik werk als online strateeg en beïnvloedingspsycholoog. Dit doe ik voor het Trimbos-instituut (Mentaal Vitaal) maar ook voor diverse bedrijven en stichtingen. 

✔️ Mijn onderneming heet Nijholt Academy. 

✔️ Mijn eerste bedrijf startte ik in 2008.

✔️ Ik studeerde aan de Fontys (HBO en Master), NextMBA en Academie voor Gedragskennis.