Met Beïnvloedingspsychologie in je strategie van A-Z, heb jij een succesvolle onderneming voor de lange termijn.
Voor iedereen die meer wil dan standaard marketing en inzicht wil krijgen in hoe wij als mens beslissingen nemen.
Voor wie zijn klant de allerbelangrijkste persoon van zijn bedrijf vindt en geen klanten wil verliezen aan concurrenten die mindere kwaliteit leveren, maar betere campagnes maken.
Voor iedereen die het graag nieuwe dingen leert en daarmee een betere bedrijfsstrategie vormgeeft.
Wat voegt deze E-learning voor jou toe?
Weten hoe mensen keuzes maken en dit inbedden in je online strategie zorgt voor:
✔️ Een goed opgebouwd marketing – en communicatieplan
✔️ Wat ervoor zorgt dat het eenvoudiger is om op de juiste manier zichtbaar te zijn
✔️ Wat weer leidt tot het makkelijker verwelkomen van nieuwe klanten
Zo ga je jouw plan sterk opbouwen vormgeven:

Je bouwt je strategisch plan op als een stevig huis. Per laag laat ik zien welke principes uit de beïnvloedingspsychologie belangrijk zijn om mee te nemen EN hoe je dit doet.
Ik ga NIET vertellen welke kanalen je in moet zetten of dat je wel of geen gebruik moet maken van nieuwsbrieven of Facebook Ads bijvoorbeeld.
Ik laat je wel zien hoe je zorgt voor doorlopende klantlijnen, waar je aan moet denken en hoe je kiest wat bij jou en je bedrijf past.
Je krijgt inzicht in het keuzeproces van jouw klant en ga je dingen zien die anderen niet zien.
Inhoud per laag van het 'strategiehuis'
Je start met het stellen van doelen. Dat is waar de rook uit de schoorsteen komt op bovenstaand plaatje.
Als alle onderdelen vanaf de fundering tot en met het dak goed op elkaar aansluiten op het gebied van content en uitstraling, behaal je jouw doelen.
En laat je de schoorsteen roken.
Als de doelen gesteld zijn ga je eerst ondergronds verder. De fundering wordt gelegd en erna bouw je het laag voor laag op.
Per laag, per onderdeel krijg je theorie, instructies, een praktijkvoorbeeld, een video, een opdracht of een combinatie hiervan.
Zo weet je precies hoe je aan het moet pakken en kun je het aan je eigen situatie aanpassen.
Beïnvloedingspsycholoog
Academie voor gedragskennis
Master of Education
Fontys OSO
Bachelor of Education
Fontys
Marketing Director Course
Next MBA
Marketing training
3 maanden groepstraining
Online specialist en ondernemer
Trimbos en Nijholt Academy
Voor wie is dit aanbod?
✅ Voor zzp’ers die hun eigen marketing doen of voor kleine bedrijven met 1 of 2 marketeers in dienst.
✅ Voor iedereen die zelf graag leert en dit op zijn eigen tempo wil doen.
✅ Voor iedereen die geen standaard programma wil inzetten of kopiëren, maar de juiste dingen wil doen op het juiste moment.
Voor wie is dit niet?
Voor grote marketingteams, dan is een training op locatie veel slimmer.
Voor iemand die op zoek is naar intensieve begeleiding en het lastig vindt om met video’s, uitleg en opdrachten aan de slag te gaan.
Voor iedereen die denkt dat dit te ‘toveroplossing’ is, het blijft toepassen, vergelijken en aanpassen.
Investering in jouw complete marketingplan
Marketingplan van A-Z | Inclusief beïnvloedings – en neuromarketingtechnieken
Website opbouw
-
Website tips
-
Beïnvloedings technieken en neuromarketing voor je website
E-learning Plus+
-
Marketing strategie van A-Z
-
15 hoofdstukken
-
Theorie & opdrachten
-
Persoonlijke begeleiding
-
Bewijs van deelname
-
Gratis extra's
-
Website opbouw (t.w.v. 200 gratis)
-
Praktijk voorbeelden
E-learning normaal
-
Marketing strategie van A-Z
-
13 hoofd-stukken
-
Theorie en opdrachten
-
Géén feedback
-
Géén bewijs van deelname
-
Géén extra's, praktijk-voorbeelden of gratis website tips


(Niet) Veelgestelde vragen
Huh?
Vaak zie je een kopje veelgestelde vragen op een website, Frequently Asked Questions (FAQ). Maar daarmee zeg je dus eigenlijk: ik heb geen zin om AL je vragen te beantwoorden, dus hier heb je alvast de antwoorden op de veelgestelde vragen en val mij erna niet meer lastig .
Ik heb wèl zin om al je vragen te beantwoorden, dus hierbij een antwoord op alle FAQ en de Infrequently Asked Questions!
P.S.
Staat jouw vraag er niet bij? Mail me of app me, ik heb vast een antwoord!
Kort antwoord:
Als je alles gedetailleerd en secuur uitwerkt zit je aan zo’n 1-2 uur per week gedurende 10-12 weken.
Langer antwoord:
De meest gekozen combi-deal heeft een complete E-learning + je krijgt iedere maand een nieuwe les. De E-learning bevat 12 onderdelen waarbij je theorie leert en/of ook opdrachten uit kunt voeren. Daarnaast zijn er nog 2 extra kanalen met tips, voorbeelden en toffe inzichten. Hoelang je erover doet is lastig te zeggen en verschilt van persoon tot persoon.
Kort antwoord:
In iedere laag van je strategie kun je beïnvloedingstechnieken inpassen voor meer klanten.
Langer antwoord:
Met kennis over hoe mensen beslissingen nemen en wat daar allemaal bij komt kijken, kun je alles wat je doet in je bedrijf op het gebied van marketing – en communicatie daar op aanpassen. Zo krijg je makkelijker de juiste klanten en kun je ze ook veel beter helpen.
Kort antwoord:
Absoluut. We beïnvloeden elkaar de hele dag door. Door beïnvloeding krijgen mensen en dieren onder andere partners waardoor we als soort voort kunnen bestaan.
Langer antwoord:
Vogels die fluiten en met hun vleugels slaan om een mogelijke partner te verleiden. Een knipoogje, een aanraking, de haren achter je oor duwen. Het zijn allemaal beïnvloedingstechnieken. Zo werkt de wereld al heel lang! Als je een mooi product hebt of een toffe dienst waarmee je mensen helpt, is het toch vooral zonde als mensen je niet kunnen vinden of geen klant worden?
En je concurrenten doen het ook, dus de enige die je benadeelt ben je zelf, als je het niet doet. En waarschijnlijk zijn er dingen die je toepast, zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
Video antwoord:
Kort antwoord:
Voor ZZP’ers
Voor een kleine ondernemer die zijn eigen marketing doet
Freelance marketeers of marketeers bij kleine bedrijven
Langer antwoord:
De E-learning is vooral handig als je het zelf wil doen en leren omdat je het ook zelf in de praktijk brengt. Als een heel team van marketing – en communicatiespecialisten deze inhoud toe moet gaan passen, is een groepstraining slimmer.
Kort antwoord:
Nee.
Langer antwoord:
De E-learning en de lessenserie zijn voor individuen gemaakt. Je kunt het zelf doen, of in de PRO-versie met ondersteuning van mij. Maar je komt niet in een groep terecht.
Kort antwoord:
Jazeker! Geen goeroekwaliteiten…
Langer antwoord:
Ik heb gestudeerd vanaf dat ik 16 was. Aan de Fontys (HBO en later een master), bij Next University wat nu Next MBA heet en aan de Academie voor gedragskennis.
Kort antwoord:
Je bouwt een ‘strategiehuis’ van de fundering tot en met de schoorsteen. Je leert de beïnvloedingstechnieken en belangrijkste aspecten voor iedere laag.
Langer antwoord:
Ieder onderdeel van het huis heeft een eigen les. Daarnaast krijg je nog twee extra kanalen met praktijkvoorbeelden (hoe doe ik het) en met nog meer interessante filmpjes over beïnvloeding en neuromarketing.
Je weet straks hoe mensen denken, hoe gedrag tot stand komt, welke context je daarvoor moet creëren, welke beïnvloedingstechnieken er zijn en hoe je die kunt toepassen. Maar ook hoe je meet wat je doet, hoe je de combinatie maakt tussen gevoel en meten en hoe je bijstelt.
Per onderdeel van het huis laat ik je zien wat er belangrijk is om de optimale verbinding met je doelgroep te leggen. Je krijgt bijvoorbeeld een overzicht van beïnvloedingstechnieken die je bij je content toe kunt passen. Je krijgt voorbeelden van hoe ik dingen in de praktijk toepas. En wat voor effect dat heeft.
Kort antwoord:
Mijn week bestaat meer uit werken dan uit online zijn om te vloggen, bloggen of posten.
Langer antwoord:
Ik ben inderdaad niet heel actief op sociale media, omdat ik een behoorlijk aantal uren per week aan het werk ben. Voor het Trimbos-instituut (tak Mentaal Vitaal), maar ook voor bedrijven, stichtingen en het lokale leefstijlakkoord.
Ik doe ook nog wat vrijwilligerswerk voor onze onderwijsstichting als voorzitter van de GMR. Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn gezin en ik heb ervoor gekozen om dat niet vast te leggen. Dat is vooral een persoonlijke keuze. Ik weet dat veel ondernemers hun leven delen om zo een band op te bouwen met de doelgroep. Als jij je daar prettig bij voelt is dat helemaal prima!
Kort antwoord:
Omdat je met standaard marketing een deel mist! Oh ja, het belangrijkste deel…
Langer antwoord:
Wij zijn niet rationeel als mens, al denken we dat zelf wel vaak. Dit heeft niets met zweverigheid te maken, maar met hoe ons brein werkt. Meer dan 90% van onze keuzes zijn niet-rationeel. Maar marketing sluit daar wel op aan. Dan mis je dus een belangrijk deel.
En dat is zonde, want zo krijgen een hoop mensen niet de kans om met jouw geweldige product of dienst te werken of leven.

Wat mag je verwachten?
Er zijn 799 keuzes (of meer!) om je online strategie in te richten.
Er is geen standaard protocol dat in iedere branche en voor elke doelgroep werkt en er is geen gouden formule.
Mijn aanbod bestaat uit de theorie die je nodig hebt om slimme keuzes te maken en je gaat zien hoe anderen het inzetten en successen boeken.
Ook maak ik steeds de vertaalslag naar de praktijk en geef ik voorbeelden zoals het daadwerkelijk uitgewerkt en toegepast is en met welk resultaat.
Leren van iemand die dagelijks 'in de klei staat'
Ik weet niet hoe jij keuzes maakt als je een training wilt volgen of iets wilt leren. Maar ik kies dus altijd voor iemand die dagelijks bezig is met het onderwerp of er successen mee geboekt heeft.
Als:
- Online strateeg voor Mentaal Vitaal (onderdeel Trimbos-instituut)
- Groeimanager voor GroeiBewijs
- Eigenaar van Nijholt Academy
- Voorzitter van een GMR en
- Procesbegeleider voor het leefstijlakkoord
Ben ik iedere dag bezig met de dingen die jij ook gaat leren!
Maximaal 10 ondernemers
Ik heb ruimte om maximaal 10 ondernemers te trainen in de Plus+ versie van de E-learning.
- Ik werk ook als online specialist en beïnvloedingspsycholoog voor bedrijven, verenigingen en het Trimbos-instituut.
- De rest van de week train en coach ik ondernemers en marketingteams.
- Onderstaande teller geeft aan hoeveel plekken er bezet zijn
Hier kan ik een video invoegen over hoe ik train en coach en waarom je voor de plus versie zou kiezen.
Waarom de Plus versie jou veel meer oplevert?
✅ Omdat ik met je mee kan denken en alles waar ik als ondernemer al vanaf 2008 mee te maken krijg, kan vertellen.
✅ Omdat ik niet al mijn ervaringen op papier kan zetten. En als ik dat wel zou doen is 85% niet relevant voor jou.
✅ Omdat ik al pratend met jou nog veel maar ideeën krijg die speciaal voor jouw bedrijf belangrijk zijn.
👇Hier leg ik het verder uit
Investering in jouw complete marketingplan
Marketingplan van A-Z | Inclusief beïnvloedings – en neuromarketingtechnieken
Website opbouw
-
Website tips
-
Beïnvloedingstechnieken en neuromarketing voor je website
E-learning Plus+
-
Marketingstrategie van A-Z
-
15 hoofdstukken
-
Theorie & opdrachten
-
Persoonlijke begeleiding
-
Bewijs van deelname
-
Gratis extra's
-
Website opbouw (t.w.v. €200 gratis)
-
Praktijk-voorbeelden
E-learning normaal
-
Marketing-strategie van A-Z
-
13 hoofd-stukken
-
Theorie en opdrachten
-
Géén feedback
-
Géén bewijs van deelname
-
Géén extra's, praktijk-voorbeelden of gratis website tips
🌟🌟🌟🌟🌟
Wat deze mensen gezien en ervaren hebben, kun jij ook bereiken.
“Jouw inbreng was fenomenaal en ik kan iedere ondernemer samenwerken met jou aanbevelen.”
Dirk Julicher | Eigenaar en oprichter GroeiBewijs
“Ze heeft onze werving vanuit deze view kritisch onder de loep genomen en heeft tekstuele voorstellen gedaan maar ook de lay-out aangepast. Het meedenken en uitvoeren heeft tot een eigentijdse werving geleid die haar vruchten nu al heeft afgeworpen.”
Peter van Eijk | College van Bestuur | Stichting Fortior
“Wat een goede keuze! Nicole is betrokken en blijft steeds in verbinding. Ze enthousiasmeert en ze heeft enorm veel kennis, die ze goed kan overdragen. Een genot om mee samen te werken. Nu heb ik er daadwerkelijk plezier in. Dat heb ik te danken aan Nicole!”
David Mulder | Dichter | Schrijver | Te boeken voor festivals en congressen