fbpx

Analyseren van groeikansen voor jouw klanten,

voor een beter resultaat en succesvolle samenwerkingen.

Als online marketingbureau of mediabureau bedien je meerdere klanten. Je hebt een Google Ads specialist, een social media expert en een YouTube kenner.

Ze kennen alle tools, alle knopjes en zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. 

En natuurlijk praat je met je klanten en weet je wat ze doen. Maar maak je echt al strategisch gebruik van beïnvloedingspsychologie en het brein van je klant? Voor een nog beter resultaat?

0 +
Tevreden ondernemingen
0 +
Fans in eigen online community
0 +
Coachuren op de teller

Techniek is iets anders dan de inhoud

✅ De eigenaar van een mediabureau zei: “We zijn goed in de verpakking, minder in de inhoud”. 

✅ De eigenaar van een marketingbureau zei: “Technisch zijn we al heel sterk, tactisch kan het beter”.

✅ Een bestuurder zei: “De woorden die we gebruiken en de manier waarop we ons presenteren kan echt niet meer”.

De technische kant noem ik de harde kant. De inhoud noem ik de zachte kant. Dat is namelijk het deel dat mensen raakt, het brein aan het werk zet en leidt tot het maken van beslissingen. Laat die beslissing vooral in het voordeel van jouw klanten uitvallen!

Ben je ooit begonnen als zzp’er en sta je nu aan het roer van je onderneming en ben je verantwoordelijk voor anderen? Werkt je team goed samen of is er verbetering mogelijk?

Als strateeg kijk ik mee, denk ik mee en geef suggesties voor meer leads en conversies.

Het eigen team van marketingspecialisten voert uit.

Ik werk als externe en (meestal) tijdelijke partner en laat al mijn kennis achter bij het team. Zo kunnen zij duurzaam verder werken.

Ontstaat er een probleem als er iemand wegvalt? Zijn er medewerkers die onmisbaar zijn of kun jij zelf als baas niet gemist worden?

Wil je meer structuur in je bedrijf, gebruik maken van slimme tools, duidelijke klantlijnen en gebruikmaken van growth hacking en overtuigingspsychologie om je ideale klant van dienst te kunnen zijn?

Is het je wens om een gezond, goed lopend bedrijf te runnen dat jou geen zorgen geeft, maar ook voldoende winst en vrijheid? Met een prettig samenwerkend team onder je hoede, waardoor doelen behaald worden? Waarin alles van branding, tot marketing en de financiën perfect op elkaar aansluiten?

Wij realiseren dat samen met jou en je team! 

Dirk Julicher zegt:

5/5

“Jij bedankt Nicole Nijholt voor je enthousiasme en grote bijdrage aan GroeiBewijs! Jouw inbreng in 2021 was fenomenaal en ik kan iedere ondernemer samenwerken met jou aanbevelen. 2022 gaan we verder bouwen.”

(Eigenaar GroeiBewijs, Extern Marketingbureau, www.groeibewijs.nl)

Houden één of meerdere van deze zaken jou ook bezig?

✔ Je weet dat er meer in zit, maar hoe zorg je ervoor dat je klanten nog meer leads en conversies krijgen door het inzet van jouw team?

✔ Het is lastig om groeikansen te ontdekken, als je zelf overal bovenop zit. Een frisse blik is gewenst.

✔ Je wil je onderscheiden van andere marketingbureaus en die stap extra zetten. 

Ik wil mijn bureau onderscheidend laten zijn.

Ik weet dat we het ergens laten liggen, maar waar?

De teksten moeten veel mensgerichter zijn en echt ‘raken’. 

De marketing werkt, maar er is meer uit te halen. We willen mensgerichte, eerlijke marketing, geen trucjes. 

David zegt:

5/5

Wat een goede keuze! Nicole is betrokken en blijft steeds in verbinding. Ze enthousiasmeert en ze heeft enorm veel kennis, die ze goed kan overdragen.

Een genot om mee samen te werken.

Ik maak groeikansen inzichtelijk &
ze worden direct opgevolgd

Zonder overleg, zonder samenwerking en een gezonde discussie kom je nergens. Jouw collega’s, de uitvoerders van online marketingactiviteiten, doen dit met een bepaalde reden op een bepaalde manier.

Daar luister ik naar. Ik kijk mee, ik vraag en kijk samen met ze naar de data. De kansen die ik zie bespreek ik en vraag om ze te implementeren. En met data meten we de resultaten.

3 belangrijke speerpunten uit mijn visie: 

  • De marketing-uitingen moeten niet ad-hoc verzonnen worden, er moet een duidelijk plan achter zitten;
  • De woorden die je gebruikt, doen ertoe!
  • Wie er ook in het marketingteam zit, iedere medewerker moet dezelfde doelen in gedachten hebben en nastreven.

Mijn inzet, betaalt zich terug

Hoe pakken andere samenwerkingspartners van mij dit aan? 

Zij factureren mijn uren door aan hun klanten. Of betalen mijn uren zelf. Omdat ze weten dat een unieke aanpak, ook meer nieuwe klanten oplevert. Een duurzame investering dus.

Nicole Nijholt - van de Ven

Ik help jouw (online) marketingbureau of mediabureau aan de juiste kennis. Samen met jouw team haal ik alles eruit wat erin zit, voor jouw klanten!

In 6 fases naar jouw goed geoliede onderneming

Fase 0 | voorbereiding 

Doelstellingen worden besproken | Groei-onderdelen worden vastgelegd | Offerte wordt ondertekent | Startdatum wordt ingepland

Fase I | Scan deel I 

Nicole stapt in als strateeg | Gesprekspartner bij aanvang | Start scan deel I | Gesprekken met jou als eigenaar | Gesprekken met collega’s/medewerkers/freelancers | In kaart brengen huidige situatie

Fase II | Ronde tafel

Nicole zit ronde tafel met specialisten voor | Projectleider schuift aan en noteert actiepunten | Projectleider werkt actieplan uit met concrete doelen, en tijdpad | Koppelen van juiste specialisten aan actiepunten | Nicole bespreekt plan met opdrachtgever | Bij akkoord naar fase III > scan deel II

Fase III | Scan deel II

Vervolgscan vindt plaats | Diepe duik in verschillende onderdelen onderneming | Toegang nodig tot medewerkers, software, systemen en eventuele andere informatiebronnen 

Fase IV | Ronde tafel

Nicole, specialisten en projectleider bespreken resultaten scan 2 | Nieuwe actiepunten worden uitgewerkt | Projectleider maakt actieplan met concrete doelen per onderdeel en tijdpad | 0-meting per onderdeel | Concretisering doelen in actieplan, inclusief tijdpad |  Nicole bespreekt plan met opdrachtgever | Bij akkoord naar fase V

Fase V | Uitvoering 

Projectleider bewaakt actieplan en tijdpad | Projectleider communiceert met Nicole, opdrachtgever en specialisten over voortgang | Nicole evalueert tussentijds met opdrachtgever over voortgang | Benodigde aanpassingen worden gemaakt | Medewerkers worden betrokken bij actiepunten | Overdracht vindt plaats waar nodig 

Fase VI | Eindgesprek / verlenging gesprek

Nicole voert eindgesprek en/of verlenging gesprek met opdrachtgever | Extern team kan op verschillende gebieden blijven functioneren indien gewenst | In welke hoedanigheid en frequentie wordt afgestemd

 

Voordelen voor jou

✔ Je team leert alle technieken uit de overtuigingspsychologie en neuromarketing toepassen op een mensgerichte manier. 

Je klanten gooien geen geld meer weg aan advertenties die niet goed converteren omdat ze jouw klant niet overtuigen om door te klikken.

✔ Je bouwt aan een sterker merk, een constante zichtbaarheid en een betrouwbare factor wat zowel op de korte – als de lange termijn klanten oplevert.

Nicole Nijholt

Mijn naam is Nicole Nijholt en ik werk(te) inmiddels al voor een mediabureau, een groot online marketingbedrijf en meer dan 30 ondernemingen. 

Daarnaast heb ik een online platform voor ouders opgericht, genaamd ‘Motoriek & Meer’. 

Mijn eigen online platform was mijn speeltuin, hier leerde ik alles door het te doen. Adverteren, mails, teksten. Vallen en opstaan en het steeds beter maken. 

Ik weet hoe de online marketingwereld eruit ziet, hoe potentiële klanten beslissingen maken en werkte samen met growth hackers en overtuigingsspecialisten.

Ik heb de economische crisis (2013) als ondernemer meegemaakt en ook de coronacrisis. Flexibel zijn, teleurstellingen verwerken en oplossingen verzinnen horen er ook bij. Vanaf mijn 24e ben ik ondernemer en ik zou nooit meer anders willen.

🏂 Ik hou van snowboarden

⛺ Kamperen met de eigen tent

👨‍👩‍👦‍👦 Ik woon in een ‘mannen-huis’

 

Kosten & kennis maken

✔ De kosten zijn afhankelijk van het aantal uren per maand. Samenwerkingen ga ik aan voor minimaal 3 maanden en minimaal 8 uur per maand. 

✔ Vooraf vind ik het fijn om kennis te maken en je bedrijf te leren kennen.

✔ Je kunt me een e-mail sturen op info@nijholtacademy.nl

× Snel contact opnemen