fbpx

Ook individueel ga jij het verschil maken in marketing – en communicatie! 

Individuele opties

✔ Volgende startdatum: 01-10-’22

✔ 12 weken leren – 24 weken toegang tot online leeromgeving

✔ Online, iedere week een nieuwe module

✔ Theorie, opdrachten, templates en succesverhalen

✔ Aanmelden tot en met 11-09-’22 met 200 euro korting!

✔ Starten in overleg, na zomervakantie

✔ 12 weken samenwerken – 36 weken toegang tot online leeromgeving

✔ 6 online meetings

✔ Theorie, opdrachten, templates en succesverhalen

✔ Aanmelden tot en met 30-09-’22 met 995 euro korting!

0 +
Tevreden ondernemingen
0 +
Fans in eigen online community
0 +
Trainingsuren op de teller

Inhoud beide programma's

🧠 Je leert alles over beïnvloeding, hoe je klant denkt en uiteindelijk een keuze maakt. 

🧠 Je leert welke triggers het brein van jouw klant aan het werk zetten. 

🧠 Je gaat de hele pré marketing fase inrichten, een zeer uitgebreide klantscan maken en daardoor de know-like-trust funnel wèl goed inrichten

🧠 Je gebruikt deze kennis om de juiste woorden te gebruiken op de juiste plekken. Voor een optimale ‘brein-trigger’ en engagement.

🧠 Je weet exact welke diepe overtuigingen je klant tegenhouden, maar ook hoe je die drempels kunt verlagen. 

🧠 Je leert welke 4 soorten bezwaren er zijn en hoe hiermee om te gaan bij jouw klanten.

🧠 Je ziet op welke manier de best lopende advertenties ingericht zijn en welke elementen voor dat succes zorgen. Zo kun je dat zelf ook toe gaan passen.

🧠 Je leert hoe je het denken van je klant kan veranderen, zodat ook het gedrag (samenwerken / aankoop doen) veranderd wordt.

🧠 Je weet hoe je op de lange termijn zichtbaar moet blijven en welke principes je in moet zetten voor een goede relatie met de klant

🧠 Je ziet hoe neuro-onderzoek toegepast wordt in marketing. 

Wat resulteert in:

Meer conversies voor hetzelfde advertentiebudget

Door een sterke focus op de klant en zijn keuzeproces. Dat levert gegarandeerd méér op.

Tevreden klanten en herhalende aankopen

Een prettige lange termijn aanpak, die zorgt voor fans, goede reviews en aankopen van nieuwe en bestaande klanten.

Duidelijke, prettige en trucjes vrije marketing

Geen akelig gevoel of je wel te vertrouwen bent, maar een fijne manier van het bedrijf profileren, wat zorgt voor tevreden klanten.

Nicole Nijholt - van de Ven

Inmiddels werk(te) ik met en voor 30 ondernemingen. Ook heb ik een online platform voor ouders opgericht, genaamd ‘Motoriek & Meer’. 

Ik weet uit eerste hand wat erbij komt kijken om een onderneming te runnen die groeit en waar andere mensen bij betrokken worden. 

Ik weet hoe de online marketingwereld eruit ziet, hoe potentiële klanten beslissingen maken en hoeveel geduld en doorzettingsvermogen er nodig is om succesvol te ondernemen.

Als gedragscoach werkte ik 5 jaar in het onderwijs en vanaf 2017, met en bij ondernemers. 

Naast kennis op het gebied van gedrag, heb ik kennis van onderwijs (trainingen geven) en marketing. Ik studeerde aan de Fontys, Next University en de Academie voor Gedragskennis. 

Meer over mij kun je hier lezen.

Individuele opties

✔ Volgende startdatum: 01-10-’22

✔ 12 weken leren – 24 weken toegang tot online leeromgeving

✔ Online, iedere week een nieuwe module

✔ Theorie, opdrachten, templates en succesverhalen

✔ Aanmelden tot en met 11-09-’22 met 200 euro korting!

✔ Starten in overleg, na zomervakantie

✔ 12 weken samenwerken – 36 weken toegang tot online leeromgeving

✔ 6 online meetings

✔ Theorie, opdrachten, templates en succesverhalen

✔ Aanmelden tot en met 30-09-’22 met 995 euro korting!

× Snel contact opnemen