fbpx

Jouw bedrijf, jouw vraagstuk, jouw klant is leidend.

Jouw bedrijf (stichting of vereniging) heeft een marketing casus. 

✔ Je start net een bedrijf en hebt geen plan;

✔ Je adverteert, maar de conversies en leads blijven uit;

✔ Je mist het overzicht en hebt geen idee welke klantreis je klanten doorlopen en waar ze afhaken;

✔ Je schrijft vacatureteksten waar niemand op reageert;

✔ Of je zit in een andere situatie waarbij online marketing en zichtbaarheid een rol speelt, waar je hulp bij nodig hebt.

0 +
Tevreden ondernemingen
0 +
Fans in eigen online community
0 +
Coachuren op de teller

Jouw project of casus

✅ Kun je wat hulp gebruiken bij jouw specifiek probleem? 

✅ Kan je bedrijf een goed marketingplan gebruiken of wil je gebruikmaken van de ultieme combinatie van technisch en tactisch?

✅ Hard en zacht?

✅ Het brein van je klant aan het werk zetten?

✅ Meer leads/conversies voor hetzelfde budget?

5/5

Maatwerk en specialisten

✔ De strategie is mijn werk, de uitvoering ligt bij anderen. Ik ken voldoende uitstekende specialisten die campagnes kunnen inrichten en optimaliseren.

✔ We kunnen tijdelijk of langdurig samenwerken, afhankelijk van de vraag.

✔ Het is een samenwerking, jouw input is nodig voor de beste resultaten

David zegt:

5/5

Wat een goede keuze! Nicole is betrokken en blijft steeds in verbinding. Ze enthousiasmeert en ze heeft enorm veel kennis, die ze goed kan overdragen.

Een genot om mee samen te werken.

Kennismaken

✔ De kosten zijn afhankelijk van de casus. 

✔ Vooraf vind ik het fijn om kennis te maken en je bedrijf te leren kennen.

✔ Je kunt me een e-mail sturen op info@nijholtacademy.nl

Nicole Nijholt

Mijn naam is Nicole Nijholt en ik werk(te) inmiddels al voor een mediabureau, een groot online marketingbedrijf en meer dan 30 ondernemingen. 

Daarnaast heb ik een online platform voor ouders opgericht, genaamd ‘Motoriek & Meer’. 

Mijn eigen online platform was mijn speeltuin, hier leerde ik alles door het te doen. Adverteren, mails, teksten. Vallen en opstaan en het steeds beter maken. 

Ik weet hoe de online marketingwereld eruit ziet, hoe potentiële klanten beslissingen maken en werkte samen met growth hackers en overtuigingsspecialisten.

Ik heb de economische crisis (2013) als ondernemer meegemaakt en ook de coronacrisis. Flexibel zijn, teleurstellingen verwerken en oplossingen verzinnen horen er ook bij. Vanaf mijn 24e ben ik ondernemer en ik zou nooit meer anders willen.

🏂 Ik hou van snowboarden

⛺ Kamperen met de eigen tent

👨‍👩‍👦‍👦 Ik woon in een ‘mannen-huis’

 

× Snel contact opnemen