fbpx

⬆ Verkeer ⬆ Leads ⬆ Omzet, door inzet van beïnvloeding. Intensieve individuele training voor snel concreet resultaat.

  • Misschien merk je als marketeer of manager dat het lastig is om je klant echt goed te bereiken. 
  • Er wordt geadverteerd, gepost, er is een funnel, blogs worden geschreven, maar waar landt het eigenlijk? 
  • Mails worden slecht gelezen, de berichten nauwelijks ‘geliked’ en er is weinig interactie. En hoe krijg je iedereen in je team op één lijn?

Of wil jij je onderscheiden van andere marketeers? Betere resultaten halen voor jouw onderneming, beter presteren dan de concurrent en méér weten over beïnvloeding? 

0 +
Tevreden ondernemingen
0 +
Fans in eigen online community
0 +
Trainingsuren op de teller

✔ Online vind je allerlei informatie, zoals de know-like-trust funnel. Maar de know-fase wordt door de meeste bedrijven verkeerd ingericht.

✔ Ook denken we dat mensen bewust keuzes maken en over een aanschaf goed nadenken. Maar in werkelijkheid vindt de meeste actie onbewust plaats. 

✔ En wordt achteraf een plaatje geschetst in het brein, dat de keuzes rechtvaardigt. 

Als je weet hoe mensen denken en niet alleen wat mensen denken, zet je stevige stappen op weg naar meer verkeer, leads, bereik en verkopen.

 

Een sterke basis bouw je door je klant te doorgronden en diverse beïnvloedingstechnieken en lessen uit de neuromarketing in te passen. Dat gaat een stuk verder dan alleen maar weten waar je klanten wonen, hoe oud ze zijn en welke interesses ze hebben.

Houden één of meerdere van deze zaken jou ook bezig?

Je weet dat er meer uit je marketing te halen is, maar waar en hoe?

Je wil de CTR op de advertenties verbeteren, je hebt al van alles geprobeerd, maar het lukt niet.

Jullie willen mensgerichte, eerlijke marketing, geen trucjes. 

Jullie willen een grotere omzet, op een makkelijkere manier. 

Het doel is om een fanbase op te bouwen vanuit vertrouwen. En herhalende verkopen stimuleren.

Het hele marketingteam moet met hetzelfde doel schrijven en werken, er moet een rode draad komen.

Jullie proberen van alles, maar niets werkt heel goed. Is iedere klant een toevalstreffer?

Jullie beeld van de klant is nog te oppervlakkig. Het doel is om beter aan te sluiten bij de wensen en verlangens.

Ons bedrijf staat voorop in de marketing i.p.v. de klant. Hoe pakken we dat aan, zodat de klant op 1 staat?

Ben geen schaap dat ook over de verkeerde dam springt...

✅ Dat iedereen het doet, wil nog niet zeggen dat het goed is! Typisch gevalletje van de massa volgen (beïnvloeding speelt ook hier een grote rol).

✅ Bouw aan een strategie die werkt omdat het klantgericht is. 

Leer dingen die anderen niet weten en zien, grijp dit voordeel!

Aanmelden uiterlijk 1-10-’22

Pak jouw early bird voordeel en bespaar 995 euro!

Krijg grip op het brein van jouw klant! Krijg een inkijkje in de dingen die je niet leert van zelfbenoemde business-coaches andere goeroes! 

Theorie bestuderen en direct toepassen met gerichte opdrachten en templates & samen sparren en optimaliseren.

Het VIP programma is geschikt voor iedereen die zich met marketing bezighoudt om klanten te werven. 

  • Je krijgt de nodige theorie over beïnvloeding en de keuzeprocessen van de mens.
  • Je krijgt toegang tot de online leeromgeving met alle modules uit de online training. Inclusief opdrachten.
  • Maar samen bepalen we waar het zwaartepunt ligt en waar je behoefte aan hebt.
  • Om de week plannen we een online meeting (6 in totaal). We bespreken het plan voor de komende 2 weken, evalueren en sturen bij. 
  • Afhankelijk van de afstand kunnen we ook een persoonlijk gesprek inplannen. 
  • Maatwerk & de online training gaan hand in hand.

Wat weet je, heb je en kun je na het VIP programma?

🧠 Je hebt inzicht in het keuzeproces dat in het brein van je klant plaatsvindt.

🧠 Je weet daardoor precies hoe je de marketing in moet richten en je kunt dit op alle marketinggebieden toepassen. 

🧠 Je hebt aan het einde van de training een uitgebreide klantscan, je weet hoe je het brein triggert tot actie en hoe je een langdurige, waardevolle en op vertrouwen gebaseerde relatie opbouwt met je klant. 

🧠 Je kunt de advertenties, website, blogs, posts, visuals en alle punten van de klantreis optimaliseren en laten samensmelten tot één logisch geheel.

🧠’Geld technisch’ betekent het dat je voor dezelfde advertentiekosten, meer leads binnenhaalt!  

Resultaat

Je wilt best een trainingsprogramma  volgen, maar dan moet het wel wat opleveren. De stappen in de online leeromgeving zorgen voor meer leads, verkeer en klanten. Daarbij ondersteun ik je ook nog eens!

Kennis

Als marketeer is het goed om de ontwikkelingen in de markt te volgen. Maar vaak mis je de kennis over de processen in het hoofd van je klant. Dat gat gaan we opvullen!

Uitdaging

Soms moet je een module twee keer lezen of vaker toepassen om het echt goed onder de knie te krijgen. Maar die uitdaging ga je als marketeer wel aan toch?

Voldoening

Stel je voor: jij richt de marketing anders in en de data laten zien dat het werkt. Heerlijk toch! 

Laten we dat samen voor elkaar boksen.

Diepgang

Een oppervlakkig programma zonder diepgang is niets voor jou. Voor mij ook niet! Je gaat 100% nieuwe dingen zien, die anderen niet zien. Pak die voorsprong!

Aanmelden uiterlijk 1-10-’22

Pak jouw early bird voordeel en bespaar 995 euro!

Van 2995 voor 2000 euro ex BTW bij tijdig aanmelden! 

Claim jouw VIP plek vóór het najaar, VOL=VOL.

Inhoud VIP-programma

🧠 Je leert alles over beïnvloeding, hoe je klant denkt en uiteindelijk een keuze maakt. 

🧠 Je leert welke triggers het brein van jouw klant aan het werk zetten. 

🧠 Je gaat de hele pré marketing fase inrichten, een zeer uitgebreide klantscan maken en daardoor de know-like-trust funnel wèl goed inrichten

🧠 Je gebruikt deze kennis om de juiste woorden te gebruiken op de juiste plekken. Voor een optimale ‘brein-trigger’ en engagement.

🧠 Je weet exact welke diepe overtuigingen je klant tegenhouden, maar ook hoe je die drempels kunt verlagen. 

🧠 Je leert welke 4 soorten bezwaren er zijn en hoe hiermee om te gaan bij jouw klanten.

🧠 Je ziet op welke manier de best lopende advertenties ingericht zijn en welke elementen voor dat succes zorgen. Zo kun je dat zelf ook toe gaan passen.

🧠 Je leert hoe je het denken van je klant kan veranderen, zodat ook het gedrag (samenwerken / aankoop doen) veranderd wordt.

🧠 Je weet hoe je op de lange termijn zichtbaar moet blijven en welke principes je in moet zetten voor een goede relatie met de klant

🧠 Je ziet hoe neuro-onderzoek toegepast wordt in marketing. 

Deze training resulteert in:

Meer conversies voor hetzelfde advertentiebudget

Door een sterke focus op de klant en zijn keuzeproces. Dat levert gegarandeerd méér op.

Tevreden klanten en herhalende aankopen

Een prettige lange termijn aanpak, die zorgt voor fans, goede reviews en aankopen van nieuwe en bestaande klanten.

Duidelijke, prettige en trucjes vrije marketing

Geen akelig gevoel of je wel te vertrouwen bent, maar een fijne manier van het bedrijf profileren, wat zorgt voor tevreden klanten.

Nicole Nijholt - van de Ven

Inmiddels werk(te) ik met en voor 30 ondernemingen. Ook heb ik een online platform voor ouders opgericht, genaamd ‘Motoriek & Meer’. 

Ik weet uit eerste hand wat erbij komt kijken om een onderneming te runnen die groeit en waar andere mensen bij betrokken worden. 

Ik weet hoe de online marketingwereld eruit ziet, hoe potentiële klanten beslissingen maken en hoeveel geduld en doorzettingsvermogen er nodig is om succesvol te ondernemen.

Als gedragscoach werkte ik 5 jaar in het onderwijs en vanaf 2017, met en bij ondernemers. 

Naast kennis op het gebied van gedrag, heb ik kennis van onderwijs (trainingen geven) en marketing. Ik studeerde aan de Fontys, Next University en de Academie voor Gedragskennis. 

Meer over mij kun je hier lezen.

Praktische zaken

 Tijdsinvestering

De theorie en de opdrachten zijn verdeeld over 12 modules. Iedere module kost gemiddeld 2-4 uur per week om grondig door te lezen en de opdrachten uit te voeren. Gemiddeld betekent natuurlijk dat dit de ene week wat meer tijd kan kosten en de andere week wat minder tijd.

Het is handig als je voor onze meeting de theorie doorneemt. De opdrachten kunnen we samen bespreken, of je maakt ze alvast zelf en stuurt ze per mail door. Tijdens onze volgende meeting bespreken we dit.

In totaal plannen we 6 inhoudelijke online bijeenkomsten. En natuurlijk een start – en eindgesprek. 

Na de zomervakantie een VIP-programma volgen kan met een early-bird korting

Aanmelden tot en met 30-09-’22 betekent een korting van maar liefst 995 euro! 

 

 Online leeromgeving

Na je aanmelding krijg je toegang tot de online leeromgeving. Je maakt je eigen gebruikersnaam en wachtwoord aan en kunt dan 24/7 inloggen. De documenten zijn opgemaakt in Word, die mag je downloaden en gebruiken. Ook delen met je collega’s mag. 

Je hebt 36 weken toegang tot de online leeromgeving. Zo kun je ook na onze bijeenkomsten alles rustig doornemen en de documenten downloaden.

 

 Kosten

Het VIP programma van 3 maanden kost 2995 euro exclusief BTW. Bij het grondig doornemen van de theorie en het toepassen van de uitgewerkte opdrachten in de praktijk, haal je deze investering er gegarandeerd uit!

Aanmelden vanaf nu tot en met 30-09-’22 betekent 995 euro early-bird korting. Ik heb deze periode wat langer gelaten i.v.m. de zomervakantie. Starten kan na de zomervakantie, de startdatum bepalen we in onderling overleg. 

De volledige kosten van deze training zijn natuurlijk aftrekbaar als bedrijfskosten. 

Niets geleerd? Geld terug.

Heb ik je in de eerste 14 dagen niets nieuws kunnen leren? Dan krijg je jouw geld terug!*

0
💰 Aantal keren geld terug gegeven

*Een mailtje is voldoende, geen lastige vragen, geen gedoe. 

Samenwerkingen

"Met 15% meer leads in de eerste 4 maanden zijn wij uiteraard zeer tevreden. Simpele aanpassingen leiden tot grote winsten. De multi-dimensionele aanpak helpt ons zeer en hier zijn we erg tevreden over."

× Snel contact opnemen