fbpx

Human behavior marketing inzetten, voor een tevreden fanbase met voldoende klanten 👇

#usethebrain

Houden één of meer van deze zaken jou ook bezig?

✔ Je weet dat je meer uit de marketing kan halen, maar hoe? 

✔ Je wil geen trucjes-marketing, je prijzen verlagen of mensen voor de gek houden.

✔ Je marketing moet aansluiten bij je klant en verkopen moet makkelijk voelen en geen zware wedstrijd. 

Visiestuk:

✅ Een andere kijk op de know-like-trust funnel.

✅ Het inrichten van de fase die wat mij betreft daaraan vooraf gaat (pré marketing fase). Wat moet je doen vóórdat je gaat starten? 

✅ De essentiële onderdelen van de diepe klantscan en het gebruik daarvan in je marketing.

Om mij heen zie ik veel bedrijven (van klein tot groot) de plank misslaan als het gaat om overtuigingsprincipes, menselijk gedrag en de focus op het keuzeproces. 

Gedrag is al jaren het focuspunt van mijn werk. Eerst in het onderwijs, later in het bedrijfsleven. 

Mijn visie deel ik graag met je! 

#usethebrain

Verleg de focus naar de principes die ervoor zorgen dat de potentiële klant, ook daadwerkelijk klant wordt.

✅ In dit visiestuk beschrijf ik op welke manier je de pré marketing fase goed vormgeeft. Dat is de fase die wat mij betreft aan marketing vooraf gaat. Maar ook nog uitgewerkt kan worden als je al langer bezig bent.

 ✅ Het is nooit te laat om de focus te verleggen en zo al je uitingen te verbeteren! 

✅ Het is een andere visie op de know-like-trust funnel, waarin ik de know-fase anders uitleg dan wat ik vooral online tegenkom. 

En waarin ik je uitleg hoe je het dan wel moet aanpakken!

➡ Het document is geschikt voor iedereen die zich met marketing bezig houdt. ⬅ 

Vraag jouw visiestuk aan en ontvang (gratis) deze extra's:

✅  Je ontvangt in mail 1 het visiestuk (21 pagina’s) en vervolgens ontvang je nog 5 mails met in ieder geval deze inhoud:

  1. Wat is het 5G model en hoe kan dit ervoor zorgen dat je een betere connectie opbouwt met potentiële klanten? 
  2. Schrijftips voor posts, websites en blogs. Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten je verhaal wèl lezen
  3. Hoe we van 0 naar 35 sollicitanten gingen door het veranderen van tekst en visuals. En hoe je die aanpassing ook op andere gebieden kunt toepassen. 
  4. Waarom er een samenwerking nodig is tussen sales en marketing en hoe een groot bedrijf als DELL (afdeling Latijns Amerika) zijn verkoopcyclus inricht. Je kunt het ombouwen naar je eigen model! 
  5. Wat zeggen retouren of ontevreden klanten over je communicatie? En hoe voorkom je dit? Plus inzicht in heuristieken. Wat zijn het en waarom zijn ze belangrijk voor jou als marketeer? 

Uiteraard is het mogelijk om na iedere mail jezelf af te melden. In mail 5 krijg je de vraag of je meer informatie wilt blijven ontvangen, of dat dit voldoende kennis was. 

Als je niet bewust kiest voor meer educatie, ontvang je géén e-mails meer.

Pré marketing fase sterk benutten.

Nicole Nijholt - van de Ven

Ik werk(te) inmiddels al voor een mediabureau, een groot online marketingbedrijf en meer dan 30 ondernemingen. 

Daarnaast heb ik een online platform voor ouders opgericht, genaamd ‘Motoriek & Meer’. 

Ik weet hoe de online marketingwereld eruit ziet, hoe potentiële klanten beslissingen maken en werkte samen met growth hackers en overtuigingsspecialisten.

Ik heb de economische crisis (2013) als ondernemer meegemaakt en ook de coronacrisis. Flexibel zijn, teleurstellingen verwerken en oplossingen verzinnen horen er ook bij. Vanaf mijn 24e ben ik ondernemer en ik zou nooit meer anders willen.

Ik studeerde o.a. aan de Fontys, Next University en de Academie voor gedragskennis. 

× Snel contact opnemen